عاشق باران(خسته ام اما منتظر)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات







نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت18:19---12 دی 1393

سلام asheghe baran
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

asheghe baran بهم سر بزن منتظرتم

 

 

 

پاسخ.ممنون

بله یادم میاد چرا ادرس وبتونو نزاشته بودین



مهرنوش
ساعت11:01---20 آذر 1393
asheghe baran اسم شماست؟

خخخخخخخ

asheghe baran پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت10:17---20 آذر 1393
asheghe baran اسم شماست؟

خخخخخخخ

asheghe baran پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت18:04---19 آذر 1393
asheghe baran اسم شماست؟

خخخخخخخ

asheghe baran پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


پاسخ به شبهات
ساعت22:12---8 آذر 1392
سلام توصیه میکنم به وبلاگم سربزنید واقعا پشیمون نمیشی..فوق العاده ترین روایت هارا خواهید دید خواهش میکنم نظر هم بگذارید و آدرس وبتونو در نظرات ارسال کنید تا با افتخار لینکتون کنم..http://valiiasr.aj.loxblog.com/

سارا
ساعت6:23---31 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

ساحل هدایت
ساعت10:52---15 فروردين 1392
بسم رب المهدی.
کاش دیگر آسمان،

راز پنهان بودنش را به ما بگوید

تا دیگر پرنده ای غم دوریت را نسراید

و گل،دیگر برگ خود را خزان نبیند.

و عاشقانت

دیگر به گونه هاشان باران نبارد

و تو ای جاده،

خود را برای شنیدن صدای قدوم او،

آب و جارو کن

که دیگر بهار آمدنی است.

طوفان ها و تلاطم ها!

کنار بروید که بهار می آید.
با اطلاعات جدید به روزیم.


مهدی
ساعت20:36---5 فروردين 1392
سلام به عاشقانه ترین وب
باتمام افتخار
دعوتید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط reyhane در 13:32 | |